Treceți la conținutul principal

Orez cu lapte - gustul copilăriei


Orezul cu lapte e unul din preparatele culinare care mă duce cu gândul la copilărie. Nu am mai  mâncât de multă și de curând mi s-a făcut poftă. În ultimii 6 ani am făcut mari schimbări în stilul de viață, așa că am adaptat rețeta folosind orez integral în locul celui alb, green sugar (indulcitor din extract de stevia rebaudiana și eritriol) în loc de zahăr.

Ingrediente:
  • 100 g orez integral
  • 400 ml apă
  • 1/4 lgţ  sare
  • 1 baton de scorțișoară 
  • 200 ml lapte
  • 15 g green sugar
  • coajă de lămâie 
  • scorțișoară pudră 
Mod de preparare:
  1.  Se spală orezul și apoi se pune într-o oală împreună cu apa, sarea și batonul de scorțișoară.
  2. Se acoperă oala cu capac și se pune pe foc mediu spre mare, iar când începe să clocotească, se micșorează flacăra.
  3. În momentul în care a scazut aproape toată apa, se adaugă laptele și îndulcitorul, se amestecă și se mai lasă pe foc 2 minute.
  4. Se toarnă orezul în două boluri, se adaugă putina coajă de lămâie rasă și scorțișoară pudră.

Comentarii